13 de set. 2007

ACCIONS COORDINADES CONTRA LA PSIQUIATRITZACIÓ DE LES PERSONES TRANS'







BARCELONA - MANIFESTACIÓ PER LA LLUITA TRANSGÈNERE, TRANSSEXUAL I INTERSEXUAL
Diumenge 7 d'Octubre. Pl. Universitat [Universitat, L1 - L2]. 18 h.

"Prou Disfòria de Gènere!"

*Més informació a: Mani Trans Bcn


















PARIS - MANIFESTATION TRANS
Samedi 6 Octobre. Place du Châtelet, 14 h.

"Contre la psychiatrisation, RESIS'TRANS'!"

*Pour plus d'information: Existrans















MADRID - CONCENTRACIÓN CONTRA LA PATOLOGIZACIÓN DE LA TRANSEXUALIDAD

Domingo 7 de Octubre.
Tirso de Molina, 12 h.

"¡Concentración y percusión contra la patologización!"

*Más información en: Bloque Alternativo

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola..
M'agradaria saber..si es possible.. quin serà el recorregut de la mani del dia 7, la seva durada i tal..
Més que res per saber si me dona temps per apropar-me..
Merci..i felicitats pel succès de la guerrilla..

Guerrilla Travolaka ha dit...

Hola!

El recorregut serà: sortir de Pl. Universitat, Pelai, Catalunya, Fontanella, Via Laietana, Jaume I fins a la Plaça de Jaume I.
No sabem quant durarà. Calculem que al voltant de dues hores.

A veure si pots venir (encara que no sabem qui ets, estimat/da anònim/a!).

Una abraçada,
P.

Anònim ha dit...

Mercy!!!

Moltes gràcies per la info.
Així segur que si no m'hi puc passar desde l'inici, sabré a ón anar per donar-vos el meu suport..

Aprofito per dir-vos que considero que esteu fent un activisme molt positiu! Lluiteu per anar aconseguint petites grans coses per la llibertat de cadascú de SER, simplement,ser, sense restriccions i a més feu visibilitat, que resulta molt necessaria.
El silenci ha fet que la identitat de gènere quedi com a quelcom de desconegut i sovint en trobar-nos davant de quelcom de "nou" (només pel fet de no haver-ho vist abans o de que ningú ens en ha parlat)es comet l'error d'etiquetar-lo com a quelcom de "inusual", cosa que ens porta fins i tot a classificar-ho com a malaltía o animalía i les consequències que segueixen a aquest fet.
També és veritat que respectar i tolerar no es sinónim d'entendre,tot i que, no li resto importància!
Tinc un punt de vista sovint llunyà al de algunes de les persones que me rodejen i de vegades, sense dir res de dolent o sense pretendre-ho, poden dir coses que..no acabo de considerar "correctes" o que jo, simplement entenc d'una altre manera. Segur que també jo en dic alguna barbaritat! Reconec que posar-se en la pell d'algú d'altre si no en saps gran cosa és complicat. Potser no arrives ni a imaginar-te la manera de sentir d'aquesta persona i segurament hi han coses que no les pots ni concebir..(cosa que de fet no m'extranya, per que la realitat s'allunya notablement de l'espectacle que donen sovint les televisions i companyia).

Conscient de que no puc imposar la meva manera de pensar o de veure les coses a ningú i pot ser una mica per motius personals, he decidit apropar-m'hi amb una amiga.
"El camino se hace andando"


Bé, de nou moltes gràcies per tot!

ka_fre ha dit...

ja podrieu avisar que sortiu als matins, eh? Que m'ho hai perdut, que hai arribat tard!!! hmmpppf... a qui li dono el clatellot???

Petoooons!